Helg

I fredags var det skolavslutning, studenten, utspark ja.. Skönt vare iallafall! På kvällen så kom Anna och Marre så gjorde vi oss iordning, och herregud! Beslutsångesten är fet xD Tillslut kom vi väg och hamna på nipanskolan däre var people! Vi satt där och busade ett tag ^^ Sen gådde vi ner i Parken. Marre den lilla fylleskallen ramla och slog huvet i asfalten, klommer ^^ Väl där blev det.. ja typ jätte tråkigt =) Alltid var det nått som var fel för någon och jag fick typ vara den lilla medlaren.. Bleh. Allt vart skit och jag gick hem.

På lördag vaknade jag och dagen var typ, förstörd! Eller njae, inte än. Mådde ju bra och så fick jag skjuss till pappsen. Men där så
1. Jag tänkte på den bajsiga gårdagen.
2. Broder vägra ge tillbaka min mobil, vilket jag tyckte var så fruktansvärt dålig stil..
3. Pappa sa att ja skulle dammsuga övervåningen, JAG HATAR ATT DAMMSUGA!! Det är bara massa oljud, och jag HATAR oljud.
Men sen kring 5 kom det folk för vi skulle fira Kristina som fyllde 18år den andra, så då åt vi tårta!! =D MUMS! Glad tjej =) Sen gick jag och kristina på ICA och köpte varsinn tidning, och när vi kom hem satt vi på min säng och tittade på Twilight och Dying Breed. Twilight var bra, söt men inte som andra söta filmer x) Dying var inte så bra dock, men nog allt hoppade jag till några gånger =P

  

Nu på morogon, eller ja, jag vakna halv 1.. Men sen tittade jag på The Real Life - The Osbournes, interesting as hell! Eller? Ja, jag fick ju veta mycket jag inte visste, men det var mest samma visa hela tiden, Droger, sprit, självmordsförsök, + att ozzy faktiskt höll på mörda sin fru xD, aja annars var det försök på nya karriärer som inte riktigt funkade för någon i familjen, Sharon hade cancer, Ozzy har parkinson(undra hur han fick det xD), Jack har ADHD och dysilexi och ja massor! Men dom verkar vara så tight!Föresten hade jag ingen aning om att han hade tre barn x) Men tydligen så =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback