Glossybox - Magical Beauty

Månadens glossybox kändes sådär.. Inte en enda smink produkt och inget fullsize förutom nagellacket. Men ändå fanns det saker jag velat testa ett tag!

WEN - Sweet Almond Mint Cleansing Conditioner (299kr/480ml)

Nytt hårvårdssystem som ska ersätta schampo, balsam, inpackning och styling. Man har ju sett reklamen men skulle aldrig testa om jag skulle behöva lägga pengar på det utan att veta, så var riktigt kul att den följde med! Så här ska det testas! Dock tråkigt att det luktade mint, inte direkt favvodoften uppå huvve..

DR. BONNIER'S MAGIC SOAP - Organic Citrus Castile Liquid Soap (99kr/236ml)

Hört så mycket om denna tvåltillverkare, som tydligen hållit på i 150 år, så blev riktigt glad då denna var med! Dock hade jag önskat full size (såklart) samt en annan doft, citrus är inte heller top 3 av dofter.. Super att de är ekologiska och fair trade-märkta!!

PUMA - Sync Deospray (99kr/150ml)

Helt okey doft men VEM ANVÄNDER DEOSPRAY?! Oh god..

COLOR CLUB - Age of Aquarius Nailpolish (69kr/15ml)

Färgen kändes ju sådär.. Har inte testat så kanske passar alldeles ypperligt på mina naglar?

HAWAIIAN TROPIC - Silk Hydration Sun Lotion SPF 15 (109kr/180ml)

Åh har luktat på denna flera månader på jobbet!! Sjukt god doft! Typ kokos aktigt :) Hade gärna tagit en fullsize här med ;) glad att den var med helt klart!

Sedan fick man även med en energidryck, Femme Natural Boost. Kul med en liten extra grej :) dock gillar jag inte alla energidrycker och den gick ut i april, haha! Men som sagt, kul med något lite extra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback