Sötnos :)

NILS PATRIK SÅNGLÖF!
Underbarare person får man leta efter!
Jag älskar dig så enormt mycket.
Allt vi gör tillsammans känns så perfekt.
Jag är så glad med dig.
Ett sms från dig, och min dag är räddad.
Du har fått mig att göra saker jag aldrig skulle gjort annars, vilket är positivt ^^
Sommaren har varit den bästa, tack vare dig!
Tänk att det kan kännas så här! Så underbart, en känsla jag aldrig vill bli av med.
Och så länge det är vi två, så kommer den finnas där.
Tråkigt nu att du har flyttat bara, men jag är såå glad att du gör det där :)
Vi kommer klara det här ändå gubben, jag vet det!

SAKNARDIGSAKNARDIGSAKNARDIGSAKNARDIG!!

Puss på dig älskling :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-08-07 @ 08:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback