JAG HATAR DIG!

Asså usch! JAG HATAR DIG! JAG TÅL DIG INTE!! Du får mig att känna mig som en inkräktare, inte en familjemedlem. Känner sig inte precis välkommen. Hatar dina avskumma blickar och torra prat. Va fan tänkte du då du skaffade barn egentligen?! Att du skulle vara förälder på halvtid eller? Neh, det funkar inte så. Annat är det hos pappa, där känner man sig välkommen när som helst, även om det skulle råka vara FEL vecka -.- Du slänger ut mig från mitt eget hem för att det är fel vecka, ni ska väl vara glad sålänge jag bor hemma!! Jag kommer aldrig tänka dig som en "låssas förälder" utan bara "mammas sambo" (för dom känsliga läsarna), annars är det nog "din patetiskaäckligttråkigagubbesomärensåkalladsambotillminmormenförmiginget, INGET!". DU ÄR DEN TÅKIGASTE PERSONEN PÅ JORDEN! Jag längar så fruktansvärt till den dag jag får flytta hemifrån, och ja JAG VET, jag kommer sakna hemma där allt var så lätt å bla bla bla, men man får väl vänja sig! Alla gör det juh tillslut ändå. Neh jag tål dig inte, jag har gett dig många chanser men nu har det gått för långt. Du har en en gång sjunkit i mina ögon, och nu vet jag att du kommer fortsätta vara där, för jag vet hur du är. Mamma, jag är ledsen, men jag tål han inte.

Och JA jag vet, jag överreagerar, men det är väl då man skaskriva så man får ur sig alla agretioner(ellerhurdetnustavasxD)

Kommentarer
Postat av: Frida

Men WHAT?? Får du inte vara "hemma" då det är "fel" vecka?? Han verkar faktskt lite skum..

2008-12-24 @ 03:01:44
Postat av: sanne

Nee det får jag inte -.- han ÄR skum!

2008-12-26 @ 12:17:08
Postat av: Frida

Men alltså, vad säger han då?

2008-12-29 @ 02:41:51
Postat av: Sanne

asså inget till mig typ, utan har är typ sur mot mamma så mamma får säga det till mig! <FJAAAAAANT! Så där höll jag oxå på i 2an -.-

2009-01-07 @ 17:28:53
Postat av: Sanne

han säger inget till mig typ, utan han är bara sur mot mamma, så mamma får säga det till mig! FJAAAAAANT! så där höll jag oxå på i 3an ungefär -.-

2009-01-07 @ 17:29:57
Postat av: Frida

Men gud.. Vet inte vad jag ska säga, vad spelar det för roll, menar, hallå, du bor ju också där. Han är en liten torrboll.

2009-01-09 @ 03:43:29
Postat av: Anonym

ja, torrboll var namnet.. Men men, not much to do.. Är väll 18 snart så då äre väl fritt fram å flytta ;D nog för att jag lär flytta då jag är 42 eller nått -.- xD

2009-01-09 @ 21:21:18
Postat av: pappa nummer 2 på hjälta

Tjabba gullplutt! Håller fullständigt med digom att du måste ha en miserabel tillvaro där hemma, förlåt, kanske ett svårt ord för dig, som typ försökringskassan och så ;) haha. Men det betyder ungefär tråkigt och ledsamt :)

Tråkigt att inte han förstår din situation och tråkigt för din mamma att du ska behöva gå och känna så. Men här, hos oss, finns det alltid plats om du skulle känna så <3 Finns även flingor och hallonsyly ;) och finns det inte så skaffar vi, så löser vi detta problemet omgående, tillsammans! Kram "låssas pappsen" :) <3

2009-01-16 @ 18:19:20
Postat av: pappa nummer 2 på hjälta

p.s. Satt ju och läste lite granna utan vad du hade skrivit i dom andra bloggarna, och jag håller fullständigt med dig för Mo har ju ävit varit min pärla och uppväxtsby i barndomen, och jag kan nog känna på samma vis som dig och dela dina tankar, men på min tid var det sten-olov och Blenda och Erik och alla andra vuxna som vi tyckte va jobbiga :p På grund av allt bus, cykling, ko-jakt på sambete, fiske och båt utan flytväst ooch Sten-olovs eviga prat om tjuvrökning och tjuvsnusning ;) Du förresten, jag tror jag tar och adopterar dig :p Kram igeeen :D <3

2009-01-16 @ 18:31:10
Postat av: SanneMarräng :D

Aoow, Tomas du är bäst :') ADOPTERA MIG SNÄLLA!! Bara jag får vara hos pappa ena veckan så :D ^^ och, AHAHAH ska jag avra ärlig hade jag ingen aning om vad miserabel tillvaro var innan dubeskrev det lite senare xD

2009-01-22 @ 18:25:47
Postat av: Frida

Hehe ja visst har det blivit fiint :D Nathalie hjälpte mig, det var typ hon som fixade och jag satt och sa hur jag ville ha det.. finns en sida http://www.deignadinblogg.se där vi tog hjälp ;)

men jaa, om tre månader har du ju alldeles nyss åkt hem, och det känns inge mycket, tre månader alltså :O

2009-01-22 @ 20:05:01
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Frida

Alltså Sanne, hur går det med uppdateringen här din lilla fisk? o.O Och brevet, när kommer det? :O Haha

2009-01-29 @ 21:28:17
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback