Nu så ;D

Okej Frida, this inlägg is for you!
Just nu sitter jag och väntar på att Pappa ska ropa: Efterrätten är färdig, kom och smaska i er!
Han håller nämligen på att göra ja du vet typ varma bananer med choklad i, och glass till :D Wiie, passar på att äta mumsigt nu, ska ju till tandläkarn på onsdag å efter det lär jag inte ha aptit på 3 veckor typ -.- Har varit å köpt julklappar i veckan, typ alla är färdiga! Käns hur skönt som helst! :D Åsen så saknar jag Patrik, har inte träffats på en vecka, wahahah låter patetiskt jag vet efter som du å kenkis inte har setts på ett bra tag, hur länge? när for du egentiligen? men inte bara den här veckan ska ja va utan han, utan 2 veckor till!! Aja, försöker hitta på saker hela tiden, och inte ligga coh tänka bara typ :P Gjorde pepparkakshus med viktoria, en från klassen, i fredas, den blev jätte fin! ;) ahahah eller inte, men de ska synas att den äre home made ;) Men jag brännde mig på skeden som var fulll med rinnande (alltså kokhett) socker på mitt lillfinger, så det sög juh -.-

Oj nu är det fika! Wiiie :D:D

Saknar dig Frida!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah det här var kul ^^ Äntligen så säg :D Hehe, en vecka ;P Men, varför ska ni inte ses på två veckor till?? Gu vad kul att göra pepparkakshus :D Det måste väl iaf ha blivit mer lyckat än pepparkakorna? :P Hehe.

2008-12-09 @ 20:44:54
Postat av: Frida

Okey, jag skrev just en kommentar och det verkade inte som den kom fram, det var ju konstigt ^o) Aja, skrev iaf att 'äntligen';) Men, varför komemr du och patrik inte att ses på två veckor till? Saknar dig med! Men vilken tur att du SKA komma hit då ;P

2008-12-09 @ 20:47:33
Postat av: Frida

Haha okey, båda kom fram x)

2008-12-10 @ 03:42:25
Postat av: Anonym

Frida åkte den 22/9 så det är 3 månader om 5 dagar.. det är jobbigt! :S

2008-12-17 @ 10:48:42
Postat av: Sanne

Haha du är så knäpp ^^ Neh för att han har haft fullt upp de senaste veckorna, med massa musik å han ha vare på whitesnake :O dåligt kul lixom! :O KLart ja ska komma, ja måste!! värsta kul juh :D men då äre ju BARA 10 månader kvar eller? xD men det komer nog gå fortare efter jul och så :)

2008-12-21 @ 00:14:53
Postat av: Frida

Aha åh :O Haha elelr hur, kommer nog gå snabbare och så då våren och sommaren nalkas :D

2008-12-24 @ 03:03:39
Postat av: Sanne

Ja, precis, då jag kommer :D:D:D:D Åh, fatta vad jag längtar!!! Ujuj ^^

2009-01-09 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback