Sluta nu.

Åååååh, snälla Sanne sluta tänk så mycket!! Allt är ju så bra. Men jag kan inte rå för ne. Kan inte låta bli att känna mig sårad och deprimerad. Jag är inte spännande, jag är bara en helt vanlig tjej, SÅ vad ska jag göra?? Vad ska jag göra för att få dig att forsätta att se det braa i mig? Fortsätta det vara spännande och inte självklart? Jag gör ingenting.. jag åker inte vattenskidor eller slalom, kör inte fyrhjuling eller cross, jag spelar inga instrumment, jag har inga intressen, jag är inte rolig, jag är inte bra på nått, jag.. näää fy vad tråkig jag är! Men jag är mer än villig att försöka allt! Så gärna så.. behöver bara lite hjälp på traven. Hoppas bara att jag inte blir för.. platt? torr? ja du vet.. TRÅKIG!! Jag fattar inte?! Aja, I am doing my best, I guess..?


"Don't you ever leave me, baby"

Kommentarer
Postat av: Friiiiida

Sanne, är det nåt som har hänt? :/

2008-09-16 @ 04:37:29
Postat av: Anonym

Asså.. neh, det är bara som det känns ibland :)

2008-09-22 @ 08:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback