Snart lov!

Ingen kan förstå vad otroligt skönt det känns att det är EN fjuttig dag kvar till lov! EN enda dag, som jag går till kvart i 12. SÅÅÅÅ SKÖNT! Känns verkligen att man behöver lov nu, är så otroligt trött om mornarna, helt sjukt! 

En annan sak som är HELT SJUKT, är att om vecka har jag varit i USA i några dagar!  
Jag kan inte påstå att jag har en sån enorm resfeber ännu, vilket kanske inte är så bra.. Allt kommer väl som en chock sen påengång ^^ Det känns som att alla runtomkring är mer medveten att jag ska fara än jag själv.. Jag måste dittan och jag måste dattan, men det har hela tiden känts som att det är så länge kvar, men det är det inte alls nu!!
Fick födelsedagspresent av mamma i måndags, vilket var 310 dollar efter vi gått och växlat =) Då kändes det verkligen som att det faktiskt ÄR dags snart.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Men schysst :D Haha sådär var det när jag skulle åka med, själv tog jag det piano liksom ;P

Postat av: SanneBanne

=D Jaa, det känns så..skumt xD MEN TOPPEN!! Fyå vad jag längtar nu =D

2009-04-10 @ 15:20:17
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback