2 veckor kvar..

Idag så gick jag och mamma på stan för att köpa lite fler block,vart ett 7ämnes och ett mindre till idrott eller nått.. Sen hämtade jag också ut min tandblekning och testade senare ikväll, det syns faktiskt skillnad redan efter en gång =D SKITKUL!
På stan träffade jag Philip och vi gick till Farmor och Farfar och fikade lite och så, sen skulle han med köpa block, han börjar om en vecka juh. Skedom ni vet.

När jag kommit hem och skulle börja forma tandskenorna så ringde Marre och ville ta en fika på stan, så det var bara att släppa grejerna och gå ner på stan^^ Ost och skink toast blev det för mig, så gott! =D
När vi satt där ute och pratade så började det åska och blixtra =D Mys
Efter fikat gick vi på Holmbergs för jag skulle kia efter ett par inneskor, men hittade inga den här gången heller.. VARFÖR FINNS DET INGA INNESKOR I AFFÄRERNA?! Jag blir galen..
Men däremot så hittade jag ett par gymtights som jag också behövde så det blev väl rätt bra iaf =)

När jag kom hem tittade jag på vad gymkort och det kostar, för jag ska ju börja till hösten. 675kr för ett halvår + 200kr medlemsavgift. Inte så dyrt iaf 

Block, bokhandeln 100kr precis ;DCraft tights, 400kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback