Duktig tjej

Åh idag har jag hunnit med så mycket! Awesome
Åkte med pappa ner till mamma vid 11 för att hämta lönpapperet så jag kan ta ut mamoney.
Sen svängde vi in på BillstaTrafikskola och de skulle skicka oss en kopia av intyget att vi varit där på handledarkurs, som vi tydligen tappat bort eller nått^^
Efter det åkte vi då ner på banken och kirrade pengar på ungdomskontot, plus att de två fonder jag hade som pappa sköter om nu ligger under mitt namn och så öppnade ja ett nytt konto som jag lade in 1500kr direkt och sen fixade så det automatiskt drar 200kr i månaden från studiebidraget dit.
Sen så åt ja och pappa lunch på Sibylla, ville ha hamburgare så de blev det =D
Och dom är bra knasiga ibland allså.. När man säger vad man ska ha på i början av beställningen så brukar de säga "nej vänta, vi tar det när hamburgarne är färdig", så nu bestämde jag mig för att hålla tyst tills jag får hamburgaren OCH DÅ HADE JAG FÅTT ALLT PÅ! Ah.. Hamburgare känns sjukt mycket onyttigare med allt krimskrams på! Ketchup, sallad och ost skare va^^ Jaja, sen gick jag ner på stan för jag tänkte att Marre skulle få legginsen hon beställde när jag åkte till Sundsvall, och kött&grill krydda som jag fått med mig hem tidigare, men då orkade hon inte -.- surprisesurprise.
Men då var det bara att gå hem med det då och sen gå ner på Videoteket och hämta ut mina 3 paket =D Kulkul =D
Svängde även in på Lindex och köpte ett franskmanikyr set som jag nu suttit och pysslat med, blev riktigt bra faktikst =D
Mamma skjutsade hem mig och så fick hon låna mitt tält som hon skulle låna.

Kommentarer
Postat av: Frida

Wow vilken dag :)

Och verkligen otroligt sött, äckligt jue ;P

Postat av: Sanne

Eller hur! Och allt det mellan 11 och 4 lixom! =D



2009-08-05 @ 22:01:19
URL: http://wesstis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback