Gårdgaen

Yesterday fick jag min efterlängtade pizzasallad på Diana då jag och Marre åt lunch/middag där =D
HAHA och Marre det lilla mongot x) Hon valde kebabrulle(hon har aldrig ätit just kebabrulle förut).
Sen satt hon där och såg olycklig ut efter nån tugga och utbrast: "Jag ju inte äns om kebab!" Nehe, varför valde du kebabrulle då? "Men det ser ju så gott ut när du äter det Sanne.."
Haha puckhuvve =P Så då bytte vi så hon fick min pizza och jag tog hennes kebabrulle^^

Sen träffade vi på Maria och Philip inne på skattkistan där Maria hade bestyr med att välja den stor eller den lilla resväskan =P Haha.. "Väljer jag den stora så kommer alla andra komma med småa resväskor och väljer jag den lilla så kommer alla andra komma med stora". Det blev iallafall den stora =P HAha vad är det för folk jag umgås med x) Haha nejdå =)

Lite längre in på skattkistan träffade vi Anna, och hon har hittat en lägenhet i stan! Fan vad fuksigt! Neh, hon förtjänar no den^^ Men det var inte så ja menar, ja mena att JAG VILL MED HA!! Slipper jag vissa surk*kar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback