Gymmet med Vikkizz!

Jaha ja två "riktiga" skoldagar är avklarade och det känns som vi inte haft nått lov. Känns smo vi gått i skolan i flera veckor redan, men inte då. Men jag trivs jättebra med det jag valt och tycker inte alls att jag hamnat fel, som vissa andra tydligen gör :S Imorgon äre skolfoto, inte så kul men en sak som är bra är att det är på gunnels lektion =D Wiihoo! Inte för att vi lär få slut efter fotograferningen..

Idag så kirrade jag och Viktoria gumkort på Arla så nu har jag gymmat for the very first time! Vart lite mujkstart så hon fick mest visa vad man gjorde med allt, haha hade inte alls fattat nått utan henne xD
Så nu ska jag gymma MINST 2 gånger i veckan, vill inte att det ska kännas som jag är tvingad till det heller, för då blir det ju inge kul. Och givetvis har dom fortfarande inte fått in några inneskor.. eller jod et finns typ handbolls och sånna inneskor, men dom är ju så fruktansvärt klumpiga, spela fotboll med dom så vet man ju inte alls vart bollen far.. nej jag vill hellre ha nå bandy/fotbolls inneskor!

HAHA! HOTor not?
Jag gör stenhårt på peace posen ;D
Haha tog närmsta mojäng och tog bild med x) när mobilen ändå var uppe lixom, ni måste ju få se oss "in action" lite ;)

Kommentarer
Postat av: vickan

Alltid lika heta ;D

Nästa gång blire pumpaaa som fäään ;D

Postat av: Anonym

Söt du var i håret :D

Och jag tycker jag känner igen telefonen ;) funkar den bra eller? :p

2009-08-27 @ 20:25:35
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Sanne

Tack =D Haha hördu, den funkar bättre än nån annan gjort någonsin för mig xD Så tack för lånet! =D

2009-08-27 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback