Inte mitt fel! Fakkis (a)

Ja ojoj vad jag inte uppdaterat på dett tag nu! Men det har inte varit så lätt som ni kan förstå, nu har ja mycket att berätta, men orkar inte riktgit babbla upp allt igen.. Så ni får se bilder istället^^

Börjar med i måndags då ja och Marre tog bussen till Sundsvall där vi mötte Anna och shoppade lite =D Ja hade bara 1500kr med mig, och det skulle räcka till buss fram och tillbaka och mat, så ja.. Men jag blev nöjd ändå =D
MarrePluppan innan vi fick mat, Hawaii pizza =D
Jag köpte en sån där tröja ni vet, som resten av världen ha, en sån där som ser ut som en pyamaströja^^ Men den är mys =)
Grå Cardigan, Gina Tricot 199kr.
Brun Trekvartströja, H&M 149kr.
Svart/Vit randig T-shirt, H&M 69kr.
Ja va nu den färgen heter.. Iaf en tisha från BikBok för 37kr, REA är bra ibland =)
Sovtröjan ni vet^^ Gina Tricot, 149 eller 199kr
Blommigt linne, Gina Tricot, 129kr. + det vita linnet under, 99kr.
Vinröd/lila aktigt tröja, MQ 250kr(efter min rabatt kupong)

Köpte med en svart, fluggig midjekjol, mega söt =D
Kan även meddela att jag bara testade kjolen, resten plockade ja bara, orkade inte testa x)

Ska nog till Sundsvall med mamma imorgon =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback