SOOOL!

Jaa! Idag när jag drog upp persiennerna så var det sol och inte ett moln på himlen! Underbart! Med tanke på att det varit ca 2 veckor sol på hela sommarn -.-
Så då drog jag på mig shortsen och cyklade ner till älven och stekte, mellanlandade på ICA och köpte nya VR ^^
Där låg jag i flera timmar, hade nya bikinin på =D
Sen när molnen började närma sig(självklart kan man inte få en hel dag med sol..) så gick jag på stan och köpte lite grejer sådär.



*Solkräm,55kr istället för 110 =D Alltid bra att ha såatt
*Rengöringskräm, 70kr
*Ansiktskräm, 60kr
*Nagelsax, 50kr
*Nån fotkräm grejs^^ 20kr
*Väska, 200kr.
Den var så liten och bra, men så tänkte jag "hmm, min börs får inte plats här" Men då finns det ju en "inbyggd" =D Sen får man plats med mobilen och grejer i det andra facket =D

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg överkluddning ;P

Postat av: Sanne

Haha visst vare ;)

2009-08-06 @ 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback