Trams

Folk oroar sig över sin vikt, sina lår, krokiga näsa osv..
Varför oroa sig över dessa saker när alla faktiskt SKA vara olika.
Huvudsaken är väl att man är lycklig?
Nej, tro ja det att folk inte är lyckliga om de ska hitta en massa fel på sig själva hela tiden, snacka om bortkastad tid, BORTKASTAT LIV!
Varför är alla så dum och tror att de hittar lycka i att vara rik, smal, känds, slippa jobba och ja, att vara perfekt. 
Om jag skulle sätta mig ner och tänka vad som är fel på mig så skulle listan säkerligen bli lång, men nu tänker jag inte på det, så då blir det inte ett problem.

Nej jag sitter inte här och säger att jag aldrig tänker på mina mindre smickrande sidor, men då jag står i provhytten så köper jag absolut inte ett par jeans som påminner mig om att jag också har fläsk som kan välla över eller ett linne som sitter alldeles för tight så att det ser ut som man inte kan klä sig riktigt.. För det är inte snyggt. Man har ingen anledning att köpa saker som inte sitter snyggt, alltså är det inget problem =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem fick dig att komma på att skriva det där då? :p fast det var ju bra :)

2009-08-14 @ 21:47:27
Postat av: S.

Låg en natt och tänkte på vad alla folk pratar om hela tiden =P Det är ju ganska ointressant ^^

2009-08-15 @ 21:13:01
Postat av: Frida

hehe ja det är ju det, vem vill höra på det egentligen liksom :P

Men ja, hotellet ser ju rätt, najs ut ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback