Valsafari i Norge

Ja, på tisdag natt så åkte vi då iväg mot Norge, långt upp i Norge.. Resan dit tog 17 timmar!! Oh my.. Där hade vi hyrt en lgenhet som var superfin =D Och utsikten!! Wow! Torsdag var det valsafari som gällde, och jag knäppte bara EN bild på val xD Vi såg 3 stycken. Jag fick mest springa runt med Wille så pappa skötte fotandet. En annan anledning till att ja inte tog nå bilder var för att jag totalt underskattat min kamera, HAHA! Lite synd att jag knäppte på sista valen påväg ner, så ja inte kunde tagit på nån innan och fattat att det faktiskt funkade bra med min kamera -.- Aja, bilden vart ja nöjd med =)

Pappa-Famor-Wille&Julia =)

AHAHA påväg hem med båten så vart Wille på nå pucko humör xD HAHA bilderna får tala för det^^
Tokunge^^
Senare på kvällen gick jag, pappa opch Julia ut och fotade lite, så sjukt fint det var där! Och tur med vädret hade vi med^^
Förutom dessa som satt typ 40 stycken på varje tak och lät sjukt mycket!! =O

Pappa och Julia hittade krabbor^^
Vackert

En fågel som knatat förbi^^



Vissa ställen på stranden klev man mer på snäckor än stenar typ x)
Aah, vackra solnedgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback