Wohoo ;)

Wanna know what I've just been through?
Jag sprang in i Figo! Utan att äns veta om att det var han, fövisso, fast det kanske var lika bra, annars hade det nog aldrig hänt, right?
Det var såhär, jag åkte ner på Trollet(stängningsdags) för att köpa Marabou jordgubb som bara finns där nere på ICA på stan.
Jag rusade in, såg en kille som böjde sig ner efter dricka i dricka kylen, jag skulle rusa förbi mot mina marabous när han precis ställer sig upp då jag är påväg föbi, och tjingtjong ja ni fattar nog, ingen större scen, but still ;) I touched him! He touched me, pretty cool, huh? ;) I think..
Men i denna stund har jag fortfarande ingen aning om att det är Figo jag stöter in i, ser ut som vilken annan utlänning som helst tänkte jag, men knälånga jenasshorts, flipflops och en vit tischa.
Men däremot då jag är påväg till kassan igen så ser jag att det står en tjej där, rätt snygg, men tänkte inte så mycket på det, utan bara på hennes kundvagn som var ÖVERFULL! Seriöst, helt sjukt.. Min tanke var "Woöw! Jag tar nästa kassa..".
Hon pratade väldigt tyst, väldigt väldigt tyst, vilket fick mig att titta igen och jovisst, där står Figo och packar mat i ICA påsar och hans fru Helena står där och packar upp varor på bandet. Då slog det mig, det var ju Figo jag stötte in i! Och jag sa bara ursäkta som om det hade varit vem annan som helst! Fast då är väl han nöjd =P

What can I say, FIGO IS IN TOWN ;)


Kommentarer
Postat av: Vickan

WOW:D

Får jag ta dig nu ? ;D

HAha närrå:)coolt sanne :D

2009-08-18 @ 20:56:55
Postat av: Frida

Nej fan vad ballt :D Fan ajg vill ju smaka marabou choklad, skicka över en vettja, är den god?! :D Har velat smaka den enda sen jag såg att det skulle komma en sån :O

Postat av: Sanne

Jag kan ju då meddela att marabou sommar är min absoluta favorit just nu =D Men limited edition låter inge bra.. jag tycker inte äns om godis med bär och skit, mend en är sååå god!!

2009-08-18 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback