måndag

Kort dag idag, sköönt!
Tog en liten sovmorgon imorsse.
Efter skolan gick jag och mamma på banken, fixade lite pengar inför morgondagen, ska nämligen till Sundsvall då för att inhandla lite julklappar!
Efter visiten hos the bank så gick jag och löste ut ett paket som låg och väntade på viddan.  Ännu en julklapp^^ Men det flyter på rätt bra, inte många kvar nu =)

Imorogn måste jag först på första lektionen, har nämligen engelska grammatik(!!!) prov då..
Skönt att få det överstökat iaf!
Sen har jag bara EN sak kvar innan jullovet som ska vara klart och det är en inlämningsuppgift till naturkunskapen. Ska skriva om en ostmackas väg genom magen från munnen tills man skiter ut den.
Kan inte vara så svårt, så det ska nog gå bra =)

På torsdag ska vi äta julbord på skolan, och vet ni vad!? Min klass ska äta sista tiden.. IDIOTI!
Först och främst så kommer jag vara dynghungrig, sen så kommer det inte finnas nått kvar..
Tänk om chokladpuddingen tagit slut! ;O Vore förfärligt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback