onsdag

Shit pommes! 9 skoldagar kvar!
Imorogn har jag en lektion på morgonen klockan halv 9 på 40 minuter, sen har jag "hål" till UF-mässan klockan 1.. Känner mig SÅÅ motiverad till den lektionen, eller ? Tyska är det också, till råga på allt!
Efter mässan blir det att bege sig hem och då var den dagen över, ungefär.

På fredag är det Lucia och grejer på morgonen och efter det blir det varmchoklad och lussikatter! =D
Har egentligen sovmorgon till 10 över 12, men did I mention, LUSSIKATTER! Wihooo!

Idag har Marrepluppan varit hos mig =D
Är så skönt att ha en pratstund med dig!
Händer alldeles för sällan..
Vi satt och tittade på Desperate Housewives och proppade i oss choklad tills Marre fick ont i huvet^^
Massa mys =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback