pepparkaksbak med marre

Idag på skolan var det julbord, liiite gott!
Inte för att jag kunde njuta av själva maten för jag suktade så efter chokladpuddingen som väntade!
Haha, men då var den riktigt god också ;D
Efteråt var jag så mätt så jag ville spy..  Men det var det värt ;)

Efter skolan gick jag och Marre hem till mig, vi skulle nämligen baka pepparkakor!
Och pepparkakor blev det vill jag lova, 3 plåtar! ;)
Första vart dock "lite" bränd..
den andra blev degig av någon knasig anledning
Men tredje plåten, då vart de perfekta! ;D
Tredje gången gillt, eller?
Inte för att skryta, men mina stjärnor blev mycket finare än Marres ;)
BILDBEVIS!
Gissa vilken som är vems ;)

När pepparkakorna var done så tittate vi på nyårsklänningar på datorn, den jag ville ha var slut! Är det inte typiskt? Jaja, så kan det vara. Vi tittade även på dagens avsnitt av julkalendern, HAHA!
Marre tyckte den var skitabra.. ;)
Efter vi suttit vid datorn ett tag så gick vi upp och värmde lussikatter och åt nybakade pepparkakor, MUHUUUMS! Vi spelade lite kort också, och där slog nånting slint för vi satt och skrattade non-stop hur länge som helst!  *klick* WAHAHAHAH! Ohmy..


Skillnaden  mellan första och andra plåten, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback