shopping med määran

Idag har det shoppats minsan, i lilla Sollefteå, ja du ser^^
Jag och Marre gjorde stan, och roligt var det =D
Neh jag handlade inte så mkt, men det var riktigt kul att få slösa lite pengar på sig själv nu efter alla julklappar! =D
Bowlade hann vi med också, haha var rätt jämt, men ja.. hon vann väl kanske tillslut då.. Men jag hann faktiskt inte göra en sista gång, så marre gjorde en gång mer än mig, FAKTISKT! HAH!

Så, vad köpte hon då?
JOJUST! Haha, pizza på DIanas kostade 35 spänn idag, NOT BAD!
Där dom har godaste pizzasalladen i stan, världen ja hela universum vågar jag nog dra till med! =)

Tillbaks till köpen då..

Rea på EUROSKO. 835kr, 1200kr om det inte vore rea. Galet fina! =D


Två fina spets t-shirts i vit och "gammelrosa". 260kr/st på Stil.
Hade presentkort så det satt fint =D

Köpte också ett spänne till håret som är en svart rosett i spets, riktigt söt faktiskt =)
Men den tog jag inge kort på och jag ids inte göra det nu =P

Men nu har jag beslutsångest!! =O
Vad ska imn outfit till nyår vara?
Ska det vara min paljettklänning från nelly, eller ska det vara en av dessa tishor och en svart vippig midjekjol till? Hmm.. Den i paljett känns mer "nyår", men med tanke på att den ska tillbringas i fjällen så kommer jag kanske känna mig för uppklädd?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback