snart skola

Igår satt jag inget här på bloggen, så jag säger det idag istället.
GRATTIS FARMOR! (i efterskott blir det idag då..)
Var där och fikade igår, och herrejösses vad det var mycket kakor =O Och bara goda kakor =O
Så då var man ju tvungen att ta av alla sorter, vilket resulterar en galet mätt tjej.
Men det var det värt!

Idag så är det Fredag, gosh jag älskar fredagar!
2 lektioner på skolan och sen en HEL helg framför sig! =D
Vet inte riktigt vad som händer denna helg dock, men det ska nog fixa sig ^^,

Beställde just en till julklapp, skönt!
Nu har jag bara kanske 4 kvar?
Nog för att denna kostade lite, men så kan det vara ibland.

Idag känner jag att jag måste köpa något till mig själv, var ALLDELES för länge sen nu..
Efter skolan blir det gymmet, sen bär det av hem.
Får se vad fisen tänker hitta på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback