söndag

Idag ska vi fira mamma, som egentligen fyller år imorgon, och vet ni vad det betyder?
TÅRTAAAAA! =D Lycklig Sanne, Sanne tycker om tårta =)

Nyår verkar tillbringas i Borga för min del, ska bli skönt!
Komma bort från allt och alla.
Vet dock inte riktigt vilka som ska med, men det blir nog kul =D
Borde egentligen köpa en ny jacka då.. Men det ska nog funka^^

Är insanely sugen på att beatälla en väst på Nelly, har kollat på den sen i sommras då den kostade över 600kr och nu kostar den 250kr. Men jag väntar nog till efter jul =) Fast då är den väl slut.. BARA för att jävlas. 

Endast TVÅ skoldagar kvar! =D På måndagen går jag till kvart över 11 och tisdagen så går vi dit och säger hej hopp och sen drar man, typ^^
Trosdag äre julafton! Och jag har knappt nån julkänsla ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback