.

Oh shit vad allt är tråkigt!! Kan lika gärna börja skolan nu. Det är inget direkt sola-bada väder, bara nå halvdant så man inte riktigt vet om man ska ha shorts eller jeans. Jaja, det blir nog bra =) Snart får man ju lön =D Då ska här shoppas minsan ;)  That's fo sho!
Jag, Anna och Marre tänkte ta en tripp till Sundsvall, det blir awesome =D
Skönt att man ha jobbat färdigt nu, satte plant måndag tisdag med, usch! Fyfan, det är ju aldrig värt pengarna asså xD
Aja, en 300kr kanske?

På lördag börjar Nipyran med, ungdommens dag. Ska väl bli.. kul? =) Jag var fett pepp förrut, men sen vart det ändrade planer helt plötsligt och då försvann det. HATAR SÅNT! Aja, har iaf lovat mig själv att gå hem så fort jag känner att det börjar bli trist, orkar inte springa runt och leta er hela tiden, jag går hem istället.

Han är på semester nu, kommer hem på fredag kväll. har varit så underbart skönt när han varit borta, känns som en familj igen! Aja.

Näthandlade lite för underhållning skull? Tidsfördriv? Blev iaf detta:


Vad hände med den jag lärde känna? You're not the same, we're not the same.

"Hey, shut up! Don't lie to me, you think I'm blind, but I've got eyes to se"

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt klänning :) hur mycket? :p

2009-07-16 @ 22:02:48
Postat av: Sanne

200kr på Nelly

2009-07-17 @ 08:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback