HELG!

Ja superskönt säger jag! Det är typ skönare med helg när man jobbar nä går skola juh! =O

Jag och Viktoria tog en lång prommis i torsdags, från 6 till typ halv 11 =O Haha.. mend et var super trevligt, och alldeles lagomt varmt väder med sol var det =) Vi pratade massor, verkligen super massor! Men det var skönt, får inte prata av sig lika ofta då man inte umgås med kompisar på skolan liksom =P Men det var mysigt =) Efter att ha gått runt hågestaön kom vi på att vi faktiskt aldrig varit på "StrandHaket", ett café på risön där de tydligen har jättegoda milkshakes! Så vi gick hem och hämtade pengar och sen ner på risön och köpte varsin milkshake. Jag tog Strawberry/Lime med vit choklad och Viktoria tog SurHallon. Båda var grymt goda =D Men vi kände oss inte riktigt nöjd ändå så då gick vi på Konsum och köpte godis =D Vi gick ner till eonhuset och tittade ut över älven ;) Sen gick vi hem, efter några timmar sådär =P 


Igår vid 10 på kvällen gick jag och mamma till Jessica och Ingbritt. Där spelade vi TP och sjöng singstar. Kom inte därifrån förän halv 4 p morgon. HAHA! Det får vi ta och göra om tycker jag ;) Trevligt trevligt =)

Kommentarer
Postat av: vikvikviktoria:)))

vi hade super skojsan :D:D

Det får vi lätt göra om innan sommaren är slut!! :D;D

2009-07-06 @ 14:50:19
Postat av: Sanne

Ja men klaart! =D Måste ju testa en annan smak =D

2009-07-08 @ 12:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback