Mo ett par dagar

Som sagt, Mo är det vackraste jag vet! Här ligger pappa å faster Eva och försöker ta kort på en syrsa^^

Jag och pappa åkte till Mo på söndagkväll och kom hem för nån timme sen sådär =)
Farbror Tomas fyllde år på tisdan så det var väl dels därför, men vi fick gjort en hel del annat med tycker jag!
Vi har tillexempel börjat rivit ur tapeter ur gamla köket uppe, ska sättas in el där och göras om till ett sovrum =)
Åh ni kan aldrig förstå hur drygt det var att dra ut alla spikar ur väggen(eller ja alla och alla, det är nog 500stycken kvar som vi tar nästa gång..) de tapeterna är så jävla gammla att de sattes upp då man SPIKADE upp tapet -.- sjukt..
Innan
Nu ser det ut såhär! Eller golvmattan är gone.

Operation grönsaksland! Jag och Philip åkte till Bäcka och skulle hämta jord, och fy fan vad det var broms!! =O Vi hade förväntat oss mycket broms, men såå mycket!? Så fort vi klivit av fyrhjulingen och tittade ner på byxan var det alldeles grått av dom, skit många jätte tätt =O Sen slo vi bort dom och 2 sekunder senare samma sak!! Vi bestämde oss för att föröska skita i dom och lasta jord så fort som möjligt så vi fick åka hem!


Fotade lite med såklart =)



Haha så jäla synd att ja inte fick in skärpan xD

Och ja, givet var stövlarna på ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad kul att se ilder igen från mo :D känns så somrigt ^^ gillar bilden på smultronet och humlan :D

Postat av: Malin/Lillpiga

Jag tyckte också att det var riktigt skoj att se bilder från Mo. Det är ju ett tag sedan jag var där. :) Så mitt gamla sovrum ska få sig en make over? Det lär ju behövas. ;) Stor kram till dig!

/Malin

2009-07-24 @ 12:49:26
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Sanne

M: Ojsan det var inte igår! =O Kul att veta att du lever^^ Jordu, dessa tapeter var nog det fulaste jag sett någonsin! Neh, kanske inte, men nära därpå =P Var på tiden med lite makeover där!

Kramelikram



F: ja Mo ÄR ju sommar! =D KOmmer du hem till sommarn nu då? =)

2009-07-24 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback