Ungdommens dag

Javisst, så vare. Igår small det! Eller ja.
Kunde ju haft roligare om man säger så, men så är det väl alltid?
Det är faktiskt grymt sällan man har sådär sjukt roligt! Hmm..
Aja det var varmt väder iaf =D
Jag å Marre cyklade till Pauline på Djupön där lite folk var. Vi satt där i gräset på en filt och solade och bara mös =D
Sen tog ja, Marre och Anna cykeln in till parken vid kvart i 9 för då skulle Deliberare Devistation(eller hur fan de nu stavas) spela, men tydligen var de försenat och de skulle vara tredje ut så vi cyklade tillbaka till Palle igen. Sen när vi tykte att 2 band kanske borde ha hunnit spela nu så cyklade vi dit igen, såg 20sekunder sen cyklade vi tillbaka xD
Efter ett tag så cyklade jag och Marre in till parken igen för då skulle Patrik och hans band spela, de var super bra =) enligt mig då =P Men de fattade ni nog.. AJA! Shit va ja babblar om nada..aja
Sen lämnade jag cykeln hos farmor och farfar, och lånade toan ^^ Haha dom var lika glad som vanligt =)
Senare på kvällen träffa jag Laura, Marléne och Catrin =D Haha jag och Laura testa sumodräkterna xD WAHAHAH!! Så jäla kul x) Ramla man var det nästan omöjligt att komma upp om man inte fick hjälp xD Måste se om nån har bilder på det =P Mina bilder under kvällen var ju inte speciellt lyckade.. Men ni får se dom ändå ;)

Hmm.. hur kunde första bilden bli så bra? (a)Solen, right?
Ska föreställa Låra, malén och jarå =PLaura hitta snygga briller utan grejer bakom öronen  och ett glas x) As snyggt juh ;)

Oj ja hitta fler!!
Marrepluppan <3Bruwdsen <3

Precis då jag var påväg hem körde bror förbi och jessica, så jag fick skjuts hem =D I utbyte att jag hämtade en bullpåse ur frysen åt dom xD Känns som att det var rätt värt såatt =P

Javisstja! Slog ju vad om en hundring med Sigge om att Agnes är på Laxis och inte var igår, och han satte emot xD HAHA han var helt säker på att hon skulle vara igår även fast klockan var typ 12 och hon inte visat sig än så stod han fast vid det han sa xD Ända som kan förstöra detta är väl att hon blir sjuk.. har faktiskt vittnen, så detta kommer han inte undan med minsann ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback