16 jobbdagar kvar..

Jag mår inte alls speciellt bra idag.. Yr, fryser, ont i halsen, ont i huvet, ont i magen och mina ögon rinner.
Började känna mig lite sjuk i söndags och sen har det bara blivit värre. Halsen är iofs bättre nu =) Och ögonen rinner ju bara då jag gosar med Ozzy, vilket händer rätt ofta =P

Idag på sjukhuset visste jag inte vart ja skulle ta vägen, jag kännde mig yr och orkade knappt stå på benen.
Men jag fixade det, när jag kom hem sov jag några timmar och sen var det middag, pannkakor.
Efter det så började jag frysa jättemycket, så jag bestämmde mig för att cykla till solariet och jag kna säga att det tog säkert 10 minuter där innen innan jag blev varm.. usch, jag HATAR att frysa

Nu sitter jag här och gruvar mig för morgondagen, kliva upp halv 7 är brutalt! Jag kliver inte äns upp den tiden på skoldagar, men då ska ja behöva göra det på sommarlovet, tokigt^^

Solen lyser sent på kvällen och på morgon, sen kommer ett stort moln och täcker hela himlen. Samma visa varje dag!
 
      Förrgårkväll

Javisstja! Jag och Patrik bowlade igår, det gick bra i början och på lsutet x) Jag förlorade.. Men det tog två omgångar innan jag fattade att man skulle hålla klotet med tummen - långfigret - ringfingret och inte tummen - pekfingret - långfingret. Då var det ju mycket lättare då man kunde styra med de andra fingrarna! =O Men jag vann iallafall på airhockey ;)

 haha undra om det blev så bra det där =P

Rensade även 24 liter jordgubbar igår, SJÄLV! Jag tycker det är nog jobbigt att rensa en lite här hemma xP
Sen skulle dom skäras och läggas i askar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback