18 jobbdagar kvar..

Jag har knappt sovit alls inatt =) SKÖNT! Nej.
Jag förstår inte vad det blivit med Ozzy, han jamar HELA TIDEN när man själv ska sova. Han gjorde så förra natten med, och han vill varken ut eller ha mat. Han väcker mig med att stå utanför rummet och jama och kraffsa på dörren,när jag öppnar läggar han sig i sängen och 2 minuter senare ska han ut igen. Sen samma visa hela natten typ!!
Men konstigt nog var jag inte ett dugg trött imorsse, eller okey där ljög jag, men jag var  piggare än jag brukar vara då ja sover till.. senare =P


Idag på jobbet, (wow dåligt vuxen jag låter när jag kan skriva jobbet! =D), så fick jag göra massa olika saker! Skära grönsaker, ta han om disk, diska en "kastrull" som dom nu kallar det, jag kan ju för friden krypa ner i den utan att nån skulle veta att jag sitter där!! Sen har jag plasta in med en sån där kul maskin, det var höjdpunkten på dan xD Sen massa mer tjoffs. javisstja! Ändra även tiderna till 7-12 istället, bleh för att det är så tidigt på morgnarna men desto skönare är det att när man kommer hem har man hela dagen kvar =)

Kan ju även säga att våran outfit är så extremt sexig så jag tänker inte äns ta en bild xD
Man känner sig massa äcklig när man kommer hem så en dusch är ett MÅSTE!
Då känner man "Vafan, är det så det känns att vara ren?" det är så sjukt stor skillnad!

Nu sitter jag här och väntar på the real deal för ikväll, DESPERATE HOUSEWIVES!! (Wohooow, standing ovation!) Säsongsavslutning ikväll! ='O Dubbel avsnitt iaf =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback