8 jobbdagar kvar..

Asså huvva! Det är så fruktansvärt varmt! Ute inne 30 grader, ute 30 grader plus 200 mer i solen. Man kan inte gömma sig nånstans! Och jag borde egentligen inte äns vilja gömma mig, men det är helt sinnes!! HottieHottie
Tur att det finns vatten så man kan svalka sig emmellanåt sådär. Men i vattnet känns det för kallt, och i lufen för varmt. Vad gör man? Jag har tillomed börjat längta till hösten! xD i brevlådan nyss kom Ellos höst/vinter katalog, sommar har ju precis börjat!! Det känns cokså som att jag har haft sommarlov i.. ja. HELA LIVET! Och den har varit i 2 veckor =P HAHA! Bra där..  

Igårkväll vart det en liten "tjejkväll" med mamma, Carina (hennes chef) och Maggan ;D AHAHAH!! Kanon..
Nej men det var super trevligt =D Vi började att äta middag på Remslepizzerian, där jag aldrig varit ! =O Men nu så^^ Och det var så bra juh! =O Massa såser och tillbehör till sallad och pizzabrö och ja allt möjligt omöjligt =D
Sen efter det gick vi ner till campingen där Carina och Maggan campa så då satt vi där och sen kom broder och Jessica och vi satt där och drack gott och åt gott =) Och förs och myggorna -.- Smällar man får ta ;D

Hämtade ut mina skor idag, vart supernöjd =D
Köpte även två nagellack så nu ska ja måla lite naglar^^
Och förresten, HAHAH Ja, jag har köpt en julklapp xD Man ska vara ute i tid vettni ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback