ÄNTLIGEN HELG!!

Midsommarafton
Ja, midsommar och midsommardagen har jag tillbringat i kära Mo =D
Där har vi ätit, ätit och ätit ungefär =)

 Jag gjorde tårta =) Och nej, persiljan hade jag inte på den =P

TA-DAA! Ser rätt smaskig ut, vah!? =D


Philip stoppade vindruvor under läppen..
Julia och Ebba


Lite andra saker har vi väl också lyckats med, eller?

Wille spelar kubb, och JA han missade även fast han stod en meter ifrån =)

På kvällen åkte jag och Philip ut med båten och fiskade, myys, allra helst när det regnade! -.- Neh det vart kallt och jävligt efter ett tag och inte fick vi nå vidare emd firrar heller. Philip fick 3 varav 2 följde med mat och blev frukost, jag fick EN som inte var större än Rebeccas hamster -.-

Midsommardagen


Fick för mig att fotografera lite

Wille och Ebba =)

Javisst, gjorde ett till trädgårdsland med! Vart inte riktigt klart men en bit påväg =) Vi satte morötter, rädisor och rödbetot(BLEH)
Inte de nya på bilden dock, här vare jordgubbar =D

När jag kom hem låg Ozzy och sov i blomlådan xD
KnasKisse =)

OCH FRIDA! HAHA, minns du dom här?
HAHAHAH!!

Och NEJ ingen kan förstå hur skönt det var att äntligen få sova ut igen!!
Dagarna har varit supersköna =) TakcoHej

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha ja klart jag minns dom :D haha..

Nånting får mig att säga att jag också ville vara där på midsommar, såg ut att vara mycket god mat, och jag saknar mo och er alla!

Fina bilder du knäppte, då du fick för dig att fotografera lite ;) gillade bilden på prästkragarna underifrån allra mest :D den skulle jag vilja ha som tavla ;)

Postat av: SANNE

Vi gjorde ju bara sånna teckningar ett tag xD Bleh föratt man blir äldre.. Ja du skulle varit där =D Men.. har man inte midsommar i USA? Haha jo, och jag är väldigt glad att ingen såg mig när jag låg där UNDER blommorna och knäppte xD HAHA! Men det gav ju resltat så ;)

2009-06-21 @ 11:38:28
Postat av: Frida

haha, men ja det gjorde det ;D

hehe ne här firar man ingen midsommar inte :P

2009-06-22 @ 01:58:15
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Sanne

Nehe där ser man, boooring ;) Går det bra då? =D

2009-06-22 @ 12:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback