HAha hade måndag igår visst =P Onsdag idag!

Efter jobbet cyklade jag ner på risön där mamma, broder, Jessica och Challe var. Låg där i minst 5 timmat och OJOJ vad det bränner i ansiktet  nu!! Hade ingen aning om hur röd jag fatiskt var förrän jag tittade mig i spegeln då jag kom hem, WAHAAH på det xD var inte ett moln på himlen på hela dagen, och jag kan säga att jag ÄLSKAR att jag slutar 12 =P En timme på slutet spelade jag, bror och Challe fotboll och shajt vad trött jag blev!! =O Helt sjukt. Jag kunde knappt så eller andas där på slutet, och det var väldigt länge sen det var så otroligt skönt att dyka ner i vattnet(och sen fort som fan hitta en dyna så ja inte drunka, ver HELT slut). HAHA javisst ja, min bror är korkad. Han smörjde in sig med kokosolja hela dagen (han var knallvit innan) på bara magen. HELA DAGEN! AHAHAH det lyser seriöst om honom xD Man ser tydliga sträck på sidorna för att han bara legat på rygg hela tiden.




När jag kom hem skulle pappa på middag med nå kollegor så ja gjorde mat och fick sedan vara Wille-vakt (bror spelade tennis med hans kompisar). Det gick rätt bra, åt glass, badade och sen så fick jag han isäng ifall jag sov med honom i han nya stor pojksäng ;) Som ser ut som en bil =D För stora pojkar, inte bebisar minsann ^^

Busig kille Nått hände..Han typ.. dog xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback