Jobb

När jag skaffar jobb tänker jag ha två krav(för mig själv =P). Inga papper (ryser av att hålla i papper =S) och inga tidiga morgnar.
Antar att rätt många jobb har blivit uteslutna då t.ex vägarbetare xD (tidiga morgnar ni vet ;) eller kontorknutte, NEVER!
Men vad jag har förstått så är det rätt svårt att välja jobb. I desperat behov av jobb så hamnar man där man hamnar och det är bara att hoppas på att man trivs där. Gör man inte det så letar man vidare och hamnar på nästa otippade ställe. Trivs man däremot så är det ju bra, men det lär knappast vara det jobb du hade tänkt dig i. Hur dålig/bra utbildning man än har, så tror jag att det ser ut såhär i slutändan för de flesta. Jag tror inte riktigt på drömjobb. Så länge man trivs så måste det väl vara det bästa? Även om det inte är fotbollsproffs eller skådespelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback