Måndag

Jag försov mig då imorse, en hel timme senare kom jag till jobbet faktiskt xD Ah, pinsamt.. Finns inge värre än att vakna och märka att mobilen ligger i sängen, då har man GARANTERAT försovit sig! Man ligger där och tänker "Äsch, jag är inte så trött, ska bara blunda några sekunder och sen kliva upp" men ne du serru, så funkar det tyvärr inte x)

När jag kom hem fick jag vara lite Wille vakt för Julia skulle ner på Sherdins och se om hon hittade nå spännande, det är nämligen utförsäljning där, 50% på allt! De ska också stänga ner.. Allt bara försvinner härifrån! Först Parfymaffärn (som iofs byttes ut mot TIME) sen RIVA och nu Sherdins.. Nu får vi se till att handla lite lokalt så vi får nånting kvar här!!

Han lekte för fullt, men sen hände nått x) -->

När alla kom hem åt vi korv med bröd, vilket vi äter alldeles för sällan!! Det som är så gott, och simpelt, och.. onyttigt? x) Äsch, care ;D
Efter maten gick jag och pappa ut och målade lite runt fönster och knutarna. Jag förstår inte riktigt hur jag gör det, men varje gång jag målar blir jag färgig.. Först hade jag målat en knut och skulle promt gå mellan den målade knuten och byggställningen och tjop så var det färg på min hand och tröjan.. Varför gick jag inte bara runt?! Men men, rent naturligt söker vi väl den kortaste vägen, right?
Andra gången hade jag suttit på byggställningen och skulle ställa mig upp så jag nådde och såklart tog jag tag JUST där jag hade målat, jag menar vad är störst chans den torra STORA husväggen eller den lilla Listen(?) kring fönstret? Ja jag lyckades iallafall ta med handflatan rakt i de nymålade, haha.

Ja, jag hade målarfärg i en kastrull x) Och i teflon tillomed, så att den inte skulle brännas fast ;)

Pappi =)

Så kan det gå

EFTER MÅLNINGEN ÅT VI JORDGUBBAR MED GLASS!! muuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback