Sommarlov/Sommarjobb

Första dagen på sommarlover och första dagen på sommarjobbet!
KökEtt (som dom nu ska envisas om att heta) på sjukhuset, det är grejr de ;)
Idag var rätt soft vil jag lova, kom dit halv 10 skrev under några papper och tittade runt lite sen fick jag gå hem 10 =P Och ändå få betalt de 5 timmar jag egentligen skulle varit där ^^ Gick hem och sov, så man kan säga att jag fick betalt för att sova =)

Tror även att jag har gått och bleve lite sjuk.. Imorsse då ja vakna hade jag ont i huve, magen, halsen och var snorig.. JAG SOM TRODDE JAG INTE KUNDE BLI SJUK! Man är mänsklig ändå rå tydligen.. ;)

Aja, vädret har varit piss idag iallafall så, det är ju huvudsakn jag är frisk (och klar med sommarjobbet) när solen kommer =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback