Tisdag

Kan säga att mamma räddade min dag idag när hon bjöd mig på lunch på cafét i Prima Gallerian. Det har varit stängt där sen i sommras typ, men nu öppnade dom igen =D Dom har så otroligt goda sallader så jag troo ja dööör!!
Det här var min med sallad, gurka, tomat, rödlök, annanas, kräftstjärtar och salsa =D MUMS! Vill ha mer, nu juh =)

Sen så åkte vi på Bodén för mamma skulle inhandla lite blommor så hon kan plantera i lådorna ute på balkongen =) Vi stod där och valde, blev arga och var påväg ut men sen så kom en vändpunkt och vi köpte faktiskt flera styckna ^^
Efter det tog vi en sväng in på SunVision och solade lite, dåligt varmt det va!! Men nu är det gjort så då behöver jag kankse inte göra det på ett tag (a). Desperate Housewives var det ikväll också! Det är så bra!! =D Nästa tisdag är sista avsnittet "/ Men det är faktiskt dubbelavsnitt då iallafall =D

På kvällen sådär så hade jag lite små dåligt med aktiviteter så jag bestämde mig för att göra Äppelsockerkaka =D
Marre kom och hämtade några kläder med och vi försökte väl bestämma nått inför fredag, men jag känner verkligen inte för det just nu, men det brukar ju kunna ändras om jag känner migsjälv rätt ^^

Såhär såg kakan ut efter att pappa och Kristoffer ätit =P

Belv även nå knas med Wille idag =O Först somnade han vid 5-6 när vi satt och tittade på TV och sen när det var mat och vi fick väcka han så satt han där vid bordet helt borta! han satt där och huvudet föll fram och tillbaka och ögonen flimmra. Hahah ja som pappa sa "Han har tagit det här med sova middag till en helt ny nivå". Ne men det var jätte kul! Skulle ha filmat ^^ Sen somnade han i soffan igen och har sovit sen dess. Han har med svettats jätte mycket, när pappa skulle lägga han i sängenvar det blöta fläckar på kudden =O hur vanligt är det för en treåring att svettas så mycket liksom? Feber kankse? Vem vet, nu sover han iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback