Torsdag

Sket i första och sista lektionen idag, Fy Sanne!
Grejen med att jag sket i sista var för att det var idrott och vi ska ha coper..  Så om jag gick hem nu och sen så försöker jag strunta i den på tisdag så slipper jag juh!! Förhoppningsvis x) jo det är klart =)

På skolan fick vi se projektarbete där Sp 3orna typ hade farit till Rom, det verkade massa rolgit!! =O Kanske inte att se alla grejr.. är inte riktigt min grej sådär, men kul med ett projektarbete med klassen, och att det sen är i ett någorlunda varmt land gör ju inte saken sämre =D

När jag kom hem från skolan bakade jag blåbärsmuffins =D Baota mumsigt jueh! =D

Nu sitter jag och kikar runt på Gina Ticot, hemsidan allså, ååh vad jag vill beställa!! =O Men 200 kr kvar har jag, hejja! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback