GÖRA-NYTTA DAG =)

Javisst, idag känner jag mig som att energin aldrig kommer ta sig ur! Vart på skolan först där jag blev klar med NK-redovisningen, skööönt, sen gick jag ner och solade. Efter solningen så gick jag förbi Videoteket för att lämna in 2 paket som jag tänkte skicka tillbaka (ingen mening att ha kvar nått jag inte ABSOLUT måste ha^^) Efter det gick jag hem och åt och till min glädje hade jag fått en ny avie, från Paprikastore, har nämligen för ca 2 dagar sedan beställt en present åt min sötnos där =) Han fyller ju år strax innan jag far..lite små typiskt faktiskt, menmen =P Så efter maten tog jag min 2 dagar försenade film och lämnade in den på ICA, och hon i kassan var så rar så jag behövde bara pejja 20kr istället för 60 =D Det var väldigt bussigt tyckte jag =) Sen gick jag åt andra hållet och ner på Viddan igen, hämtade ut paketet och gick hem.
Hemma på rummet var det ett bombnedslag (som vanligt) så eftersom jag hade orken så tog jag och städa rummet =D DUKTIG TJEJ! Sen tog jag en välförtjänt dusch^^

Nu tänkte jag gå och göra lite mer nytta, nämligen göra min engelskaläxa och sedan läsa bok! Det blir toppen!

Ha det bra! =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Oj här har det hänt saker sen sist ;P

Postat av: SanneBanne

Jordu här gäller det att hänga med minsann ;D

2009-03-11 @ 21:33:39
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback