GRATTIS FARFAR! =D

Idag fyller min sötfarfar år =D Grattis på honom =) Fick träffa Eva igen, det var trevligt! Och som vanligt när hon är i farten så får man gå omkring och gömma sig för att slippa vara medpå kort! xD

Idag påskolan lämnade jag in paperna om vilken inriktning ta tänkte gå och gissa va det blev för mig? - JO! Ekonomi, hoppas det inte är så jobbigt som man hört bara.. Äsch I can do it ;D
Som individuella val valde jag Bilkörning, Matte C och fotografisk bild =)
Det blir nog bra det där.

Hände ju en lite smådryg grej i söndags också!
Jag och Patrik hyrde en film(StepBrothers) på ICA där de kostar 30 spänn och man får bara ha den ett dygn annars får man betala samma summa så många dagar man glömt den.
Men vi tyckte väl att det var ingen fara jg bor ju typ där liksom. Men så på söndagkväll råkade jag lägga den i Patriks påse, och sen på måndagmorgon så åkte han till Östersund, YES! det var det.. Så han skickade den med posten igår så jag hinner lämna in den imorgon, men lite drygt att behöva betala 90 spänn för en film man inte ens får behålla!! HAHA! Ja såkan det gå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback