HELGEN

Tänkte berätta lite om min helg, som var toppen enligt mig =D
Vet inte riktigt varför, men nu efteråt känner jag mig helnöjd! Fastän ja inte gjort nå speciellt xD
Iallafall så på fredan kom Patrik vid 7, vi åt tacos =D Med guacamole =D och cheese dip =D MUUUUMS!!
Sen så hyrde vi Patrik 1,5 och såg den. Har hört så mycket bra om den, så varför inte^^
Det var nog lite det också som gjorde att inte tyckte den var så super bra! Men viss, den var helt okey =) Ibland ruskigt bra, men det blev lite..tråkigt ibland.

På lördan vare partie på g, var jätte pepp! Och det vart en toppen kväll =)
Först innan jag var äns klart stack Patrik upp på skedom på partie där hos Anton. Jag själv gick till Hampus där jag träffa Anna och vi hade super trevligt =) Nåra killar där skulle laga min mobil och jag tänkte, Äsch vafan, det kan ju inte bli värre xD Det är dispalyen som är trasig, man ser typ 10% av den^^
Så då skulle dom byta dispaly och ta en annan från en annan sony ericsson. AHAHA men när dom fått ut båda displayerna och allt, så märkte dom att dom var olika stora xD WAHAHAHAH! Så dom fick sätta tillbaka den andra. LIte mindre ser man nu + att höja/sänka knapen på sidan är borta, men det är inte hela världen ^^ Dom sa att jag fick ta mobilen som de skulle ta displayen från, en sån där röd sony ericsson för ingen använder den, men det kändes fel så jag sa nej =P
Sen när ja vart där ett tag fick skidis mikael skjutsa upp mig på Skedom till Patrik, och där fortsatte min kväll =D
Där var det massa kul! =D Sen fick vi skjuts hem också vilket kändes hur skönt som helst! För det är en bit hem =P

Sen vart det en lugn och skön söndag =) Vi spelade heroes på datorn och tittade på 4 OC avsnitt =D  Har tänkt börja om från början med den serien, är ju hur bra som helst!
Har nämligen en dator på mitt rum hos mamma nu =D TOPPEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback