KALAS IGEN! =D

Ja idag var det Philips tur, 16 år imorgon är han! GRATTIS GRATTIS FISUNGE
Jag, broder, fader och lillebroder tog en promenix till Tomas och Anita där kalaset ägde rum^^ Det var skönt =) När vi väl kom dit så var vi, som vanligt, SEN! Inte så farligt denna gång, 40 minuter kanske =) -.-
Jag var inte alls sugen på nå sötyt när vi var där, så jag tog inte alls så många kakor som jag KUNDE ha tagit. Det tycker jag var skönt ^^ Duktig Sanne =) 
HAHAH och Charlie vart helt tokig xD Inte ofta som Wille framstår som lugn, men idag så ^^ Charlie tog av sig kläderna mitt upp i allt och börja dra sig mot Kenka och hoppa på han och busa x) Det var skoj =D 
Sen så gick vi hem igen och jag fick som jag ville med middagen, TUNNBRÖDRULLE =D
Har inte ätit det på år och dar, men jag vart så grymt sugen bara ^^

Igår så kom Marre och Anna vid 10 tiden på kvällen, det var trevligt =) Länge sen det var bara vi två. Vi gjorde kladdkaka, utan att hinna smaka xD, och for sen på stan och kika på lite folk =)
Har bestämt en ny träff med Marre på onsdag då jag ska komma till henne och mysa =) Vill inte vara hemma för det är mamma vecka, vilket innebär MICKE! Jävla depressionsobjekt! Så fort man ser dig blir man på dåligt humör -.-

Var lite busig i veckan och sjukskrivde mig torsdag, fredag så jag kunde åka till Patrik i Östersund coh titta på deras körprojekt. Det va jätte bra! =D Det var Rock och Barrock tema så de sjöng bla. Bohemian Rapsody, show must go on, over the hills and far away och nå barrock låtar som ja inte kan namnen på^^  + att jag gjorde nog mer de dagarna med skolgrejs än jag hade gjort på skolan^^ Snart läst ut svensak boken "På spaning med Bridget Jones"

Kommentarer
Postat av: Eva W

Kul kul att det börjar hända lite på din blogg också! Och du ska se vad mycket bra bilder jag har på dig nu...! :-) Kramar från Eva

2009-03-24 @ 16:58:55
Postat av: SanneBanne

Jaa det är så otroligt skönt att bara skriva a sig ibland =) Jasså? Du får skicka lite =D

Postat av: Eva W

Maila mig så jag har din adress, så ska det nog komma nåt så småningom. Fast jag har inte hunnit sortera alla än men det blir väl...

2009-03-25 @ 08:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback