Slut på sportlovet!

Ojoj vad det här lovet bara flygit förbi! Vad hände? liksom =P Tycker jag ändå inte gjort så mycket alls.. Jag har iallafall gått den där handledar kursen med pappi så jag kan få börja övningsköra snart! Fyå.. ringer och varnar er så ni kan hålla er innen då jag ska ut på vägen! Säkrast så =P
Har också tagit farväl av familjen Sånglöfs hus i Resele, de har nämligen flyttat ut nu. eller inte direkt, flyttfirman ska dit och göra resten, men nu kommer dom börja vara i nya huset i Östersund =) Det känns riktigt surt tycker jag, har kanske inte så jättemycket minnen därifrån än, men det var så mysigt där! Nära till sjön, roliga sällskapsspel-kvällar med Danne och Robert, guitarhero, massa filmer, vattenkrig och massa mer!

Idag började skolan också, och så klart glömmer man nyckeln första dagen =) Fast det var lite skönt för då kan man ju inte jobba så mycket (a). Och det värsta, det var pyttipanna till lunch! FYÅ!! Kattmat säg ja..  Idag har jag också varit och grattat Anita på födelsedagen. Kan säga att det räddade min dag, ÄNTLIGEN fick jag äta smörgåstårta! Har varit så fruktansvärt sugen på det de senaste VECKORNA, och så nu, frälsningen! xD

Kan även säga att vi har fått två supersöta katter hos pappa =D Dom är så underbara, fast jag tycker seriöst lite synd om dom när Wille är i farten! Stackarna..

På torsdag är det BARA 1 månad kvar tills jag ska bege mig över Atlanten till Frida i USA!! Im so exited!! komma bli så roligt!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan vad roligt att ¨åka till USA, vill oxååå=)=)=)<3

Postat av: Anonym

Javisst! Komma bli så roligt!!! Mehn hur har du hittat hit tokfia? ^^ <3

2009-03-10 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback