Tisdag 24/3

Solig dag igen, UNDERBART!
-9 imorse, men det var så varmt i solen så det gjorde ingenting ^^
Hade ingen tyska idag, så jag slutade en timme tidigare än vanligt. Då gick jag å Marre till hennes pojkvän Robert som inte var hemma. Vi käkade 4(!) mackor var och drack oboy =D MUHUUMS!!
Sen la vi oss på hans rum och kollade på en av världens mest patetiska filmer "Pledge This" med Paris Hilton, det sa väl allt x) Den var så dålig så vi somnade där ^^ Sen kom han hem och väckte oss, typsikt.. det som var så skönt xD Finns typ inget skönare än att sova efter en jobbig skoldag!

När jag kom hem möttes jag av en glad överraskning!
Micke mötte mig i dörren och sa: Oj, jag visste inte att du skulle äta hemma idag.
JAHA!? Och varför i helvete skulle jag inte äta hemma idag då jag gör det alla andra jävla dagar!? 
Visst om han hade sagt att jag inte var hemma då de åt, eller att maten helt enkelt inte räckte, men asså ÅÅH! Bara principen, bara för att det är HAN!
Näh, det finns en anledning till att jag står ut, och det är för din skull mamma..

När jag ätit nå från frysen så gick jag ner på rummet och spelade musik och pluggade. Har historia prov imorgon- Amerikanska Inbördeskriget. 
På fredag har jag matte prov- Potensekvationer. Jag ska plugga till det, för jag vill verkligen ha bra betyg i matte! Rudolf/Henrik (mattelärarn) sa att jag låg på gränsen för MVG, jag vill, jag vill, JAG VILL!! 

Nu ska jag ner och läsa min bok jag ska läsa på engelskan, Bridget Jones Dagbok =D 
Natti natti =) 


Kommentarer
Postat av: Frida

Wohow, kämpa på SanneBanne :D

Du menar alltså att det blir bäst utan schampoo och med balsam eller? ;P

Postat av: Sanne

I will! Men komma inte gå xD Haha nja, jag duschar med schampo och balsam på kvällen kanske, Men på morgonen så skäljer jag bara håret för att lockarna ska bli som bäst xD

2009-03-26 @ 12:29:18
Postat av: Frida

Jaha hehe okey ;P

Förresten, hade också Henrik med röda mulen, när jag läste matte c :P

2009-03-26 @ 19:54:17
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Sanne

Haha han är bra faktiskt ^^ Fast lite små dryg och seg =P Men bra på att förklara! Hördu! Om jag vill ta ut pengar i USA, ska jag skaffa VISA kort då? Hur gör du?

2009-03-27 @ 09:39:29
Postat av: Frida

Alltså, jag tror att det går bra med sånt där, vad heter det, master card? Jag har visakort i alla fall, och jag har itne tagit ut pengar med det, har bara använt det som hemma liksom, när det har behövts..

2009-03-28 @ 04:53:46
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Sannr

Aa jo, men jag har maestro eller hure u stavas xD Men pappa fundera på att lägga in mina pengar på ditt konto, eller nått^^ har han inte sagt nå? =P Var iofs bara en fundering^^

2009-03-30 @ 17:55:03
Postat av: Frida

Njae, han har inte sagt nåt, men det skulle ju iofs vara en idé ;P

2009-03-31 @ 03:48:06
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback