Yesterday

Sov hos Marre inatt =D Det var trevligt, var som ett tag sen vi träffades sådär, bara du och jag =)
När jag kom dit var det precis middag, VÅFFLOR! =D För det var Våffeldagen ni vet ^^ eller Marie bebådelsedagen eller nå dylikt -.- Men det är ingenting jag förstår mig på, men våfflor däremot, förstår jag PRECIS! =D
Vi "gick" ner på Konsum och köpte Cheez Ballz, Gott & Blandat, Cola nappar och en chokladkaka =D Sen "gick" vi hem till henne igen^^  I själva verket fick vi skjuts av Ullen(Marres moster) ner, och på hemvägen var vi faktiskt nära på att vara ruskigt duktiga, men vid bergsskärningen så kom Marie(Marres mamma) och skulle hämta Krille(Marres lillebror) så vi hoppade in =D

Tjingelings, ska med min moder på stan nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback