Wille-vakt!

Var med Wille hela dagen för att pappa skulle på dart och Julia jobba dygn. Det var mysigt =)
Men det var lite smådrygt, det första han gör är å klämmer ur sig en korv! GARANTERAT bara för att jävlas (a)
Vi var ute ett tag och helt plötsligt, mitt i vintern, började det spöregna! ;o Tyckte jag var lite skumt, visste inte att det kunde regna på vintern xD Men varför skulle det inte, lixom =P
Sen så badade vi. Haha jag tänkte "hmm, vad tycker alla barn om att göra? Jo, bada såklart!"
När ja hade spillt upp vatten i badkaret och fått i Wille så säger han "ta av dig tröjan, och ja ba ehe.. xD"
Men då visade det sig att han ville att jag skulle bada med honom och eftersom jag ändå inte hade nått bättre för mig så, why not? ^^
Så när vi sitter där båda två och "leker", xD, så får han en finurlig min och säger sedan :
- Jag har kissat.
(!!!!!!!!!) succe -.-
Sen så frågar han snällt om han ska tvätta min rumpa, men jag avstod xD

Han har vart super snäll hela dagen, okey lite trotsig sådär ibland, men inte grinig alls! Bara när ja skulle lägga han, men det var hans fel för han sa att ja skulle släcka lampan så då gjorde jag det men då började han grina och sa att HAN skulle släcka -.-

Kommentarer
Postat av: Frida

Whahahha, omg :D

Postat av: Sanne

Haha, vilken dag xD

2009-03-15 @ 21:31:27
URL: http://wesstis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback