Kvällspromenix

Ja, var nyss ute på en liten kvällspromenix, HUR SKÖNT SOM HELST!
Solen sken, det blåste knappt och det var allmänt härligt sådär =)
Borde jag göra oftare.. Ja, det ska jag göra =D Tror inte riktigt att det där kommer hålla, men jag ska försöka, VERKLIGEN!



                                                                                                                                       


Efter det så gick jag hem och gjorde mig lite mannagrynsgröt =D Smaskens!
Gick egentligen bara ut för att jag tiden skulle bli "tillåtet att äta kvällsfika" =P

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, men det är ju ett bra sätt att få tiden att gå på ;P Snygg bild btw ^^

Postat av: Sanne

Haha ja vips bara så hade det gått en timme =D Takkur =)

2009-05-07 @ 16:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback