Min dag idag..

Ja jag säg då de..
Föreläsningen var tråkigast ever, nej faktiskt inte, men typ.. Han snacka om Kongo Kinshasa hela tiden och jag fattar fortfarande inte vad det är för något..?
Sen var det lunch och som jag hade längtat efter den där tacosen åsså har såklart köttfärsen(!!) och creme fraishen tagit slut -.- SÅÅ typiskt.. Istället för köttfärs tog de fram äckelkyckling, ingen god kryddad en, åh nej! Nån himla slemdiarée kyckling -.- Fyå vad min dag bara rasade då. Sen var det nationella vilket inte gick nå vidare alls "/ Fick totalt hjärnsläpp och tro mig, det är inget man vill ha på ett matte prov, allra helst inte på ett nationella..
Sen så tappade jag en hundralapp, JEY, min dag idag som sagt =)

Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag, åskat och blixtrar vilket var det enda possitiva med denna dag, myspys juh!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback