Onsdag 6/5

Dagen har gått relativt fort. Jag har faktiskt haft en fullspäckad dag från halv 9 till 4,
fast lektionen innan lunch var inställd så det var skönt!
Då passade jag på att gå ner på westerlund's och äta taco buffé =D
Massa super baota gott var det!!
Historia prov hade jag idag med.. Mend et känns som det gick GANSKA okey iallafall =P
Var en fråga jag inte alls svara på och det var 2p på den så det var väl inte så farligt.
Blir inget g så gå ja å grina i nått hörn!
Efter skolan gick jag och Viktoria ner och sola och oj vad varmt de var! De hade bytt rör så det finns väl ett samband där antar jag =P Nu sitter jag här och tar det rätt lugnt bara, men jag är rastlös! Vill göra något, men vad?
Brukar sluta med en promenad till ICA och en ny tidning, men jag vill ite spendera nå mer pengar nu.
Ska till Sundsvall med Mammsen på tisdag hade vi tänkt =D
Äsch, det blir väl en tidning ändå =P Kan inte hålla mig x) 

Imornmorsse är det engelska nationella för min del, YIPPI!!

 Och dessa shorts asså, fyå. Kostade 150 spänn men jag var snål och inte köpte dom innan USA och nu är dom slut -.- Säger ju det, så fort man ser något man vill ha KÖP DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback