Seg dag

Wille höll mig vaken från 7 imorse, jag som började klockan 10 över 11.
Vill bara låsa in han i matkällarn eller nått, inte för att det skulle stoppa honom -.-
Skolan gick jätte segt, som vanligt på måndagar. Jag fattar inte riktigt varöfr det är så, eftersom jag börjar så sent, men men.
När jag kom hem skulle pappa ner på stan en sväng så jag fick kirra maten. Lövbiff, kroketter och kantarellsås, mumsig =D
Sen gick jag ner och duschade och nu sitter jag här. Måste gå upp och plugga snart.. Matte nationella imorgon, engelska verb-prov på onsdag + att samhäll-naturkunskap-svenska och historia ska redovisas denna vecka.. Oj shit, det där var mycket mer än vad jag trodde att det var.. KUL! nej.

Aja, ska nog ta en paus och titta på Vänner =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback