Tisdag 5 maj

Oj, om du bara visste vad nära jag va på att sjukanmäla mig imorse! Var så fruktansvärt trött och det var så skönt att ligga i sängen, men till min stora fasa så har jag inte längre kvar nummret på mobilen! =O Och jag förstod att om jag hade gått och slagit igång datorn för att leta upp de hade ja bleve pigg, så det var lika bra att kliva upp. Och nu efteråt, är jag ganska glad att jag gick på skolan iallafall =P
  
När jag väl kom på skolan märkte jag att jag hade glömt nyckeln hemma, men jag fick ha grejerna i Viktorias skåp. Det stygga var bara att när jag senare ikväll gick på ICA (för att köpa mannagryn!!) så låg ju nyckeln i jackfickan, och där har den legat hela dagen, ALLTSÅ har jag haft med den på skolan också.. vet inte riktigt varför jag inte fick för mig att leta i jackfickan, för där om nånstans letar man väl, eller? jaja.. 

På engelskan idag fick Gunnels favoritelev Sanne (läs favoritelver+Sanne) gå 20 minuter tidigare! =D
Grejen var den att vi faktiskt hade gjort läxan, och de som inte hade gjort den fick sitta kvar hela lektionen!!

På idrotten blev jag fett besviken, han sa att vi skulle ha uteidrott och då fick vi VÄLJA om vi ville ut och springa eller hitta på nått inne.. JAG VILLE JU SPLEA FOTBOLL!! Och aldrig i livet att ja tänker ut och springa FRIVILLIGT!

Nu har jag suttit och pluggat historia och käkat Tutti Frutti Passion =D Gick igenom frågerna två gånger så det känns som jag kan dom någolunda iallafall =) LÄser i boken gör jag nog ikväll. Har prov imorgon..  

 Trött tjej, ska nog snart ner och göra mig lite Mannagröt tro ja!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback