Tisdag

Jag är inte riktigt säker på vad som händer just nu, men jag gillar det inte..

Idag har det iallafall varit skoljoggen, jag och Anna var baota duktiga ;D AHAH!
Ja vi kom ju ABSOLUT inte sist så att =D
Innan hade jag idrottsprov, gick väl sådär..

Igår så gick jag, mamma och Jessica ner på Risön på kvällen och tittade på när små tjejerna från Helgum tog hem segern mot Långsele ! Dom va så söta^^ Sen tittade jag och mamma på film, Pojken i randig pyjamas, bra film och hemsk =(

JO! Jag har även ÄNTLIGEN hittat mitt synpapperstjoffs så nu har jag skickat in övningskörspapperna =D PLUS att jag fick svar att jag fått sommarjobb! =D Nå jävla skit bara, men bättre än ingenting, GARANTERAT!

 I found it hard, it's har to find. Oh well, whatever, nevermind..

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad ska du jobba med då? :)

Postat av: Sanne

Jag ska va i köket på sjukhuset ^^ vilken jävla grej vah =P

2009-05-20 @ 20:50:25
Postat av: Frida

Haha aha okey, men kanske roligare det än att städa :P

2009-05-21 @ 22:14:30
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jaow, inget lär ju va kul, men lite kul med lite variation kansek =P Drygt med två år på raken med tråk städning^^ Aja, får man pengar så spelar det inte så stor roll för min del känner jag =P Desperat xD

2009-05-24 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback